קידום אתרים גדולים

המרכז לבריאות והומופטיה בהנהלת ד"ר זמיר

בחירת טיפול בפסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בפסוריאזיס!

פנו אלינו לייעוץ חינם לטיפול טבעי במחלות עור

פסוריאזיס הוא מצב כרוני שעלול לגרום לכתמי עור להפוך לאדומים וקשקשים. זה יכול גם להוביל לעיבוי העור ולגירוד. ניתן לטפל בפסוריאזיס באמצעות תרופות, אך אין תרופה למחלה. לרוב האנשים יהיו תקופות שבהן תסמיני הפסוריאזיס שלהם משתפרים או מחמירים. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לסייע במניעת החמרה של פסוריאזיס, כולל:

-לשמור על ציפורניים קצרות

– הימנעות ממגע עם דברים שעלולים לגרות את העור שלך (למשל, סבונים, חומרי ניקוי, צמר)

-שימוש בקרם לחות על העור שלך כל יום

-שמירה על חדר השינה שלך קריר ויבש

-הימנעות מבגדים צמודים וכל דבר שעלול להתחכך באזור הפגוע של

 

פסוריאזיס הוא מצב עור הגורם לכתמים אדומים על העור

זה יכול להיות כואב ולא נוח. פסוריאזיס היא מחלה אוטואימונית, כלומר היא מתרחשת כאשר המערכת החיסונית של הגוף תוקפת בטעות רקמה בריאה. זה פוגע בכ-2% מאוכלוסיית העולם ושכיח יותר באנשים שיש להם היסטוריה משפחתית של פסוריאזיס או מחלות אוטואימוניות אחרות. ישנם טיפולים רבים לפסוריאזיס, אך לא ניתן לריפוי. עם זאת, עם טיפול, אתה יכול לנהל את הסימפטומים שלך כדי להפחית כאב ואי נוחות ולשפר את איכות החיים שלך. פסוריאזיס הוא מצב עור הגורם לכתמים אדומים על העור. המדבקות יכולות להיות מגרדות וכואבות. פסוריאזיס פוגעת בכ-3% מאוכלוסיית העולם, מה שהופך אותה לאחת ממחלות העור הדלקתיות הנפוצות ביותר. קידום אתרים גדולים בפסוריאזיס עוזר לאנשים לגלות יותר על פסוריאזיס ומה הטיפולים העומדים לרשותם. זה גם עוזר להם לגלות כיצד להימנע מלכתחילה לקבל פסוריאזיס. בפסוריאזיס, מערכת החיסון תוקפת את תאי העור וגורמת לכתמים אדומים, יבשים ומגרדים. פסוריאזיס הוא מצב כרוני שניתן לטפל בו באמצעות תרופות או שינויים באורח החיים.

 

האתר מספק מידע רב ערך על פסוריאזיס וניהולו

יש בו רשימה של אפשרויות טיפול לחולים וכן משאבים לבני משפחה, חברים ומטפלים באנשים עם פסוריאזיס. קידום אורגני בפסוריאזיס הקרן הלאומית לפסוריאזיס ממליצה לאנשים עם פסוריאזיס לשמור על לחות העור שלהם פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית הפוגעת בכ-2% מהאוכלוסייה. פסוריאזיס עלולה להיות מתישה עבור אלו שנפגעו, אך ישנם טיפולים זמינים כדי לסייע בשליטה על הסימפטומים. טיפול אחד הוא טיפול בפסורלן-אולטרה סגול A (PUVA), שהוא סוג של טיפול באור שנמצא בשימוש למעלה מ-40 שנה והוכח כמפחית תסמינים בלמעלה מ-80% מהמטופלים. הקרן הלאומית לפסוריאזיס ממליצה על טיפול ב-PUVA כאופציה לאנשים עם פסוריאזיס בינוני עד חמור, ומציעה זאת כחלופה לפוטותרפיה כאשר טיפול זה הופך ללא יעיל או לא זמין. ישנן דרכים רבות בהן תוכל לקדם את האתר שלך בפסוריאזיס. אתה יכול ליצור פוסט בבלוג על היתרונות של טיפול PUVA הכולל לפני ואחרי הקרן הלאומית לפסוריאזיס ממליצה לאנשים עם פסוריאזיס לשמור על לחות העור שלהם ככל האפשר ולהימנע מסבונים קשים וכימיקלים. הקרן גם ממליצה לאנשים להשתמש בהגנה מפני השמש כשהם יוצאים לחוץ לפרקי זמן ארוכים.

אז מה היה לנו בכתבה:

ד"ר פולינה גורדנוב
ד"ר פולינה גורדנוב

ד"ר פולינה גורדנוב מטפלת בפסוריאזיס במרפאת דרמטולוגיה פרטית. בנוסף לטיפול בחולים, ד"ר פולינה גורדנוב עוסקת גם במחקר בתחום הפסוריאזיס. היא פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מדעיים, ועבודתה תרמה רבות להבנה של המחלה והטיפול בה.

מידע נוסף:
שמפו לתינוקת
טיפים לבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש

כשמדובר בבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש, יש חשיבות מכרעת לבחור בנוסחה עדינה והיפואלרגנית. חפש מוצרים נקיים מכימיקלים קשים, ניחוחות וצבעים שעלולים לגרות עור עדין. בחר בשמפו לתינוקות שתוכננו במיוחד עבור עור רגיש כדי לעזור לשמור על עורו של הקטן שלך רך וחלק.

לקריאת המאמר »
שמפו
הזנת עור ילדך השמפו העדין הטוב ביותר לתינוקות וקרמי לחות טיפוליים

בחירת השמפו המתאים לתינוקך חיונית בשמירה על העור העדין שלו. בחר בשמפו עדין ללא כימיקלים וריחות קשים כדי למנוע גירוי ויובש. חפש מוצרים שנוסחו במיוחד עבור תינוקות, עם מרכיבים כמו קמומיל או תמצית שיבולת שועל כדי להרגיע ולהזין את העור שלהם.

לקריאת המאמר »
SWEAT
פתרון להזעת יתר בחולי פסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב עור כרוני המאופיין בכתמים אדומים וקשקשים על העור. זה משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם ויכול להיות מלווה בהזעת יתר, הידועה גם בשם הזעת יתר. שילוב זה יכול להיות מאתגר לניהול ועשוי להשפיע על איכות חייו של אדם.

לקריאת המאמר »
072-3341176
להפסיק להתגרד
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים