מימון המונים לעסקים

המרכז לבריאות והומופטיה בהנהלת ד"ר זמיר

בחירת טיפול בפסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בפסוריאזיס!

פנו אלינו לייעוץ חינם לטיפול טבעי במחלות עור

בדרך כלל, כאשר מדברים על מימון לסטארט-אפים או לעסקים קטנים, מתכוונים בעיקר לגיוס כספים מקרנות הון סיכון ומשקיעים פרטיים, או להלוואות. לצד אפשרויות אלה, צצה בשנים האחרונות מגמה חדשה – גיוס כסף מאנשים, באמצעות פלטפורמות שמאפשרות לכל אחד ואחת להשקיע את הסכום שהם יכולים ורוצים. בשתי מילים, זה נקרא מימון המונים.

מימון המונים הוא למעשה הלוואות לעסקים שניתנות על ידי הציבור. זוהי דרך חדשנית לגיוס כספים עבור פרויקטים, עסקים או רעיונות חדשים. זה גם עשוי לעזור לכם לטפל סביבכם קהילה, אשר מאמינה במה שאתם עושים ומייצגים. כמו כן, על ידי שימוש בכוחה של הקהילה המקוונת, תוכלו גם להפיק תובנות שימושיות לגבי השוק ומשיכת לקוחות חדשים.

אם אתם חושבים על דרכים למימון עסק או רעיון, או ששמעתם על מימון המונים וברצונכם ללמוד עוד, הגעתם למקום הנכון.

 

איך מימון המונים עובד?

פלטפורמות מימון המונים הן אתרים המאפשרים אינטראקציה בין מגייסי כספים לקהל. אם הפרויקטים מצליחים והסכום המבוקש מגויס, הלווים צריכים לשלם לפלטפורמה עמלה כלשהי. בתמורה, הם מקבלים שירות קל לשימוש, מאובטח ומהיר. לרוב, הפרויקטים מתנהלים על פי מודל של הכל או כלום. זה אומר שאם אתם מגיע ליעד שלכם אתם מקבלים את הכסף ואם לא, כולם מקבלים את כספם בחזרה.

 

סוגים עיקריים של מימון המונים

הלוואות לעסקים peer to peer – אלה הלוואות דומות למסורתיות, כאלה שלוקחים מהבנק: אנשים פרטיים מלווים כסף לחברה מתוך הבנה שיקבלו אותו בחזרה בתוספת ריבית.

מימון המונים על ידי מכירת אחוזים – מכירת נתח בעסק למספר משקיעים בתמורה להשקעה. הרעיון דומה לאופן שבו קונים או מוכרים מניות רגילות בבורסה.

מימון המונים מבוסס תגמולים – אנשים תורמים לפרויקט או לעסק עם ציפיות לקבל בתמורה תגמול לא כספי, כגון סחורות או שירותים, בשלב מאוחר יותר בתמורה לתרומתם.

מימון המונים מבוסס תרומות – אנשים תורמים סכומים קטנים כדי לעמוד ביעד המימון הגדול יותר של פרויקט ספציפי, מבלי לקבל תמורה כספית או חומרית.

חלוקת רווחים / חלוקת הכנסות – עסקים יכולים לחלוק רווחים או הכנסות עתידיים עם הקהל בתמורה למימון כעת.

 

פלטפורמות למימון המונים

הכוונה היא לא לאתרים כמו קיקסטארטר, שיכולים להיות מצוינים עבור אנשים פרטיים, אך פחות לעסקים. אלה כמה דוגמאות לפלטפורמות מובילות בתחום:

  • פיפלביז – הפלטפורמה הגדולה והוותיקה בישראל, שגייסה עבור עסקים עשרות מיליוני שקלים.
  • ExitValley – פלטפורמה ותיקה, פופולרית בקרב סטארטאפים.
  • FundIt – פלטפורמה יחסית חדשה, שפותחה ומנוהלת על ידי אחד מאותם אתרים שהזכרנו קודם לכן, אתרי מימון המוני למגייסים פרטיים – הדסטארט.

 

האם זה כדאי?

אין ספק שמדובר במגמה מעניינת, שכנראה לא תיעלם בקרוב או בכלל. עם זאת, לפני שאתם מתחילים פרויקט של מימון המונים חשוב להיות בטוחים שזהו האפשרות הטובה ביותר. מומלץ לשקול את כלל אפשרויות המימון העומדות לפניכם.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אז מה היה לנו בכתבה:

ד"ר פולינה גורדנוב
ד"ר פולינה גורדנוב

ד"ר פולינה גורדנוב מטפלת בפסוריאזיס במרפאת דרמטולוגיה פרטית. בנוסף לטיפול בחולים, ד"ר פולינה גורדנוב עוסקת גם במחקר בתחום הפסוריאזיס. היא פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מדעיים, ועבודתה תרמה רבות להבנה של המחלה והטיפול בה.

מידע נוסף:
שמפו לתינוקת
טיפים לבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש

כשמדובר בבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש, יש חשיבות מכרעת לבחור בנוסחה עדינה והיפואלרגנית. חפש מוצרים נקיים מכימיקלים קשים, ניחוחות וצבעים שעלולים לגרות עור עדין. בחר בשמפו לתינוקות שתוכננו במיוחד עבור עור רגיש כדי לעזור לשמור על עורו של הקטן שלך רך וחלק.

לקריאת המאמר »
שמפו
הזנת עור ילדך השמפו העדין הטוב ביותר לתינוקות וקרמי לחות טיפוליים

בחירת השמפו המתאים לתינוקך חיונית בשמירה על העור העדין שלו. בחר בשמפו עדין ללא כימיקלים וריחות קשים כדי למנוע גירוי ויובש. חפש מוצרים שנוסחו במיוחד עבור תינוקות, עם מרכיבים כמו קמומיל או תמצית שיבולת שועל כדי להרגיע ולהזין את העור שלהם.

לקריאת המאמר »
SWEAT
פתרון להזעת יתר בחולי פסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב עור כרוני המאופיין בכתמים אדומים וקשקשים על העור. זה משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם ויכול להיות מלווה בהזעת יתר, הידועה גם בשם הזעת יתר. שילוב זה יכול להיות מאתגר לניהול ועשוי להשפיע על איכות חייו של אדם.

לקריאת המאמר »
072-3341176
להפסיק להתגרד
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים