איך מטפלים בפטרת בציפורניים

המרכז לבריאות והומופטיה בהנהלת ד"ר זמיר

בחירת טיפול בפסוריאזיס זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לטיפול בפסוריאזיס!

פנו אלינו לייעוץ חינם לטיפול טבעי במחלות עור

פטרת ציפורניים היא זיהום פטרייתי שכיח בציפורניים.

זה ידוע גם בשם פטרת ציפורניים ויכול להיגרם על ידי סוגים שונים של פטריות. פטרת ציפורניים עלולה לגרום לכאב, אדמומיות ונפיחות בציפורן הנגועה.

הדרך הנפוצה ביותר לטיפול בפטרת ציפורניים היא באמצעות תרופות פומיות או מקומיות, אך ייתכן שהדבר לא יעבוד עבור כולם. אם ניסיתם טיפול תרופתי ללא הצלחה ישנן דרכים נוספות לטיפול בפטרת ציפורניים שכדאי לשקול.

1) טבלו את הרגליים בחומץ: לחומץ יש תכונות אנטי פטרייתיות שעשויות לסייע בהפחתת הסימפטומים של פטרת ציפורניים. כדי להשרות את הרגליים בחומץ: מלאו גיגית במים והוסיפו אליה 1 כוס חומץ לבן או חומץ תפוחים. תן לרגליים לספוג במשך 10-15 דקות בשעה

פטרת ציפורניים היא מצב שקשה לטפל בו.

זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל מתח, היגיינה לקויה וסוכרת. חשוב להכיר את גורמי הסיכון לפטרת ציפורניים כדי שתוכל לנקוט באמצעי מניעה.

פטרת ציפורניים נגרמת על ידי קבוצת פטריות הנקראות דרמטופיטים. סוג זה של פטריות ישגשג בסביבה לחה וחשוכה כמו כפות הרגליים או הציפורניים. כאשר העור על בהונות הרגליים או האצבעות שלך לח כל הזמן או עם פציעה, זה מספק סביבה קלה לפטריות אלו לגדול ולהתפשט לציפורניים אחרות.

הדרך הטובה ביותר למנוע פטרת ציפורניים היא על ידי שמירה על היגיינה טובה והימנעות מפציעות ברגליים ובידיים. אם אתה מקבל פטרת ציפורניים, ישנם טיפולים רבים זמינים כגון משחות מקומיות או דרך הפה

פטרת ציפורניים היא מצב המשפיע על הציפורניים והעור סביב הציפורניים

היא נגרמת על ידי זיהום פטרייתי וניתן לטפל בה באמצעות תרופות שונות.

להלן חלק מהטיפולים הזמינים עבור פטרת ציפורניים:

  • לכה לציפורניים נגד פטריות
  • קרם נגד פטריות
  • טבליות או כמוסות אנטי פטרייתיות דרך הפה

פטרת ציפורניים היא זיהום שכיח

זה יכול להשפיע על כל אחד, אבל המצב שכיח יותר אצל אנשים הסובלים מסוכרת או מצבים אחרים שמחלישים את המערכת החיסונית.

הצעד הראשון לטיפול בפטרת ציפורניים הוא לזהות איזה סוג של פטריה יש לך. ישנם שלושה סוגים עיקריים: דרמטופיטים, שמרים ונונדרמטופיטים. דרמטופיטים הם הסוג הנפוץ ביותר של פטרת ציפורניים והם גדלים מתחת לפני השטח של הציפורניים שלך. שמרים גדלים על גבי הציפורניים שלך ונונדרמטופיט צומח בין בהונותיך, שם זה יכול להיות קשה לזהות ללא בדיקת מעבדה.

השלב הבא הוא להחליט איזה טיפול יתאים לך ביותר בהתבסס על אורח החיים, ההעדפה האישית וההיסטוריה הרפואית שלך. פטרת בציפורניים טיפולים מסוימים כוללים שימוש בקרמים מקומיים או תרופות דרך הפה

פטרת ציפורניים היא זיהום בציפורניים הנגרם על ידי דרמטופיטים

הוא נמצא בדרך כלל על מיטת הציפורן, מתחת לקפל הציפורן. הזיהום יכול להיות קל או חמור, תלוי בסוג הפטרייה וכמה זמן היא הייתה שם.

התסמין השכיח ביותר של פטרת ציפורניים הוא שינוי צבע או שינויים בצבע הציפורניים. הציפורניים יכולות להיות עבות יותר ולהשתנות לצבע חום-צהבהב, אשר עשוי להיות בעל פס לבן או צהוב בחלק העליון (המכונה "הלבנה"). רצועה זו עשויה להיות גם בתחתית מיטת הציפורן. יתכנו גם בורות קטנים בחלק מהמקרים מתחת לקצה של כל ציפורן, אבל זה לא תמיד קיים.

טיפול בפטרת ציפורניים דורש תרופות אנטי-פטרייתיות מקומיות המיושמות על כל החלקים

אז מה היה לנו בכתבה:

ד"ר פולינה גורדנוב
ד"ר פולינה גורדנוב

ד"ר פולינה גורדנוב מטפלת בפסוריאזיס במרפאת דרמטולוגיה פרטית. בנוסף לטיפול בחולים, ד"ר פולינה גורדנוב עוסקת גם במחקר בתחום הפסוריאזיס. היא פרסמה מאמרים רבים בכתבי עת מדעיים, ועבודתה תרמה רבות להבנה של המחלה והטיפול בה.

מידע נוסף:
שמפו לתינוקת
טיפים לבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש

כשמדובר בבחירת שמפו לתינוקות עם עור רגיש, יש חשיבות מכרעת לבחור בנוסחה עדינה והיפואלרגנית. חפש מוצרים נקיים מכימיקלים קשים, ניחוחות וצבעים שעלולים לגרות עור עדין. בחר בשמפו לתינוקות שתוכננו במיוחד עבור עור רגיש כדי לעזור לשמור על עורו של הקטן שלך רך וחלק.

לקריאת המאמר »
שמפו
הזנת עור ילדך השמפו העדין הטוב ביותר לתינוקות וקרמי לחות טיפוליים

בחירת השמפו המתאים לתינוקך חיונית בשמירה על העור העדין שלו. בחר בשמפו עדין ללא כימיקלים וריחות קשים כדי למנוע גירוי ויובש. חפש מוצרים שנוסחו במיוחד עבור תינוקות, עם מרכיבים כמו קמומיל או תמצית שיבולת שועל כדי להרגיע ולהזין את העור שלהם.

לקריאת המאמר »
SWEAT
פתרון להזעת יתר בחולי פסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב עור כרוני המאופיין בכתמים אדומים וקשקשים על העור. זה משפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם ויכול להיות מלווה בהזעת יתר, הידועה גם בשם הזעת יתר. שילוב זה יכול להיות מאתגר לניהול ועשוי להשפיע על איכות חייו של אדם.

לקריאת המאמר »
072-3341176
להפסיק להתגרד
רוצים לשמוע על הפיתרון הכי טוב בעולם לפסוריאזיס? השאירו פרטים